måndag 1 augusti 2016

Smile

Hej på er! Ibland dras jag till de stora mönstrade papperna, vissa lämpar sig så bra som bakgrunder.


På den här Lo'en har klet och kladd fått stå tillbaka i förmån för mönsterpapper och härliga dekorationer. Jag var utan plan när jag gjorde den här lo'en utan behövde bara rensa skallen mellan två planerade projekt. Jag fastnade för ett foto i högen och lät det bestämma färgskala, resten flöt på av sig själv. Förutom bakgrundspapperet är dem andra mönsterpapperna spillbitar, flera av dem från härliga paperpads som finns i butiken.

 Jag rotade i lådorna efter matchande dekorationer och jag älskar dessa puffiga stickers som dök upp för ett par år sedan som dekorationer till alla dessa planners och kalendrar. De passar perfekt till Lo'er också!

Tips på varor i Butiken: Mönsterpapper, paperpads, stickers, enamel dots.

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Jättefint Susanne!! Så kul att använda mönstrat BG papper ibland ju !! Gillar massor ❤️ Kram Anna 😃