onsdag 10 augusti 2016

Strandhäng

När jag hittade denna hobby, scrapbooking, var mitt första fokus att scrappa de resor vi har varit på med barnen. Jag lyckades få ihop två resor sen började annat inom hobbyn ta mitt intresse, mix media, testa att göra kort, canvastavlor etc. Nu känns det som om jag faktiskt hittat tillbaka till LO-making.

Detta är från vår resa till Egypten för säkert 11 år sedan...


Glass beads ditsatta med modpodge

Gypsy Cord (twine/snöre) Dekoration ram

Pärlor med Faber-Castell Texture Gems och lite navy color shine mist

Stencil 12x12  Stencil fläckar  tillsammans med vatten och gelatos

Tack för titten!

//Lotta 



3 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Alldeles underbar layout Lotta!! Kram Anna :)

Monica =) sa...

Oj så mycket snygga detaljer, inspirerande!
Kram!

Carina sa...

Härligt med många fina detaljer och många olika dekorationer:) Skulle gärna vilja se ett foto på hela layouten :)