torsdag 11 augusti 2016

En glad layout med egna blommor och lite filmtajm

Halloj!!

Idag är det jag, AnnaU, som ska göra vad jag kan för att kittla era pyssliga fingrar till action.

Lotta gör vad hon kan för att inspirera och få fart på oss inspiratörer i teamet och det sköter hon med bravur.
Den här månaden har hon bland annat utmanat oss att göra egna blommor på olika sätt och i olika material.

Efter lite funderingar hit och dit slutade det med några enkla blommor där jag använt några olika dies, en cirkelpunch, sax och lite lim.

Jag använde dom sedan på layouten jag visar här idag.
Dessutom fick jag för mig att testa min nya iphone för att göra en liten videotutorial där ni ser processen från början till slut.
Tyvärr såg jag när jag gjort klart att kameran halkat ur position en aning så bilden syns inte helt i nederkant.
Det fick gå ändå för den här gången och jag har lärt mig en läxa (förhoppningsvis) tills nästa gång.

Håll i er och sätt er till rätta gott folk här kommer det....








Nu är det bara att sätta fart att tillverka egna blommor på ditt sätt efter eget huvud eller gör liknande mina om du gillar dom.
Bara fantasin som sätter gränser här!

Tips på liknande material från butiken:


Tusen tack för titten, vi ses snart!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

En liten butik sa...

så läckert med färgglad LO och underbart kort i Svartvitt!! kram Lotta

Anna Uhras sa...

Åhh!! Tack Lotta💕 Du gör mig så glad!!😃 Kram Anna

Monica =) sa...

Vilken härlig film, så kul att få se hur din fina lo växer fram!
Kram!

Anna Uhras sa...

Tack fina Monica 💕 Jag övar och övar😉 Din förtjänst att jag vågade prova göra film mer. Kram Anna 😃