tisdag 9 augusti 2016

Inspiration till månadens tävling

Hej! 

Idag tänkte jag ge er lite inspiration till tävlingen vi har i augusti. Det är en skissutmaning med twist som Anna U står för. HÄR hittar du den.

Min tolkning blev så här:


Twisten är att använda 

1: Colormist eller annan typ av färg, vad du vill.
2; Ha med stygn i någon form, symaskin, för hand eller fejk.
3: Använd minst 3 mönstrade papper (eller flera) i ditt skapande.

Jag har använt en ljust rosa mist som knappt syns på fotot, sen har symaskinen fått jobba och sytt en ram runt hela layouten. Tillslut har jag tre mönsterpapper, fast egentligen har jag fuskat lite för det tredje papperet är typ ett cardstock som är präglat. Tur jag inte är med och tävlar... 

Hoppas att ni blir inspirerade till att delta i månadens tävling. 

Tips på material: cardstock, stickers, doiley, mönsterpapper, mist

Kram Åsa! 

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Ljuvligt Åsa!!! Härlig tolkning av min skiss och inspireras av 3 :) Kram Anna :)