tisdag 13 december 2011

Bloghop!

Varmt välkommen till vår allra första bloghop. Sex av inpiratöserna har samlats och skapat kring ett tema, alla på sitt unika sätt. Nu ska de dela med sig av sina alster till dig i denna bloghop och för att vara med i den tillhörande utlottningen så gör du såhär:

1. Börja här hos En Liten Butik, sedan går du vidare i den här ordningen: 

2. Skriv en kommentar i varje blogg.

3. Bli följare hos En Liten Butik, om du inte redan är det.

Detta ska du ha gjort senast midnatt den fjärde advent. Det var väl enkelt?!

Här kommer det fina priset i vår bloghop; Tattered Angels Paint System.

Då var det dags att börja, ta klivet över till Liza. Trevlig resa!

36 kommentarer:

Ioma sa...

Oj vad fin vinst.
Nu ska jag följa mitt livs första bloghop och hålla tummarna.

Ioma sa...

Klar förresten ;-)
Vilka superhäftiga kistor!

susanne sa...

Då har jag blivit följare. Nu ska jag hoppa iväg. =)

susanne sa...

Så där. Nu har jag hoppat o kommenterat. =)

Rozzan sa...

Roligt!:-) Ha en trevlig Lucia. Går vidare nu...

Rozzan sa...

KLAR!! Tack för en rolig stund med er bloghop. Jättefina kistor, och härligt när alla är så olika. Roligt initiativ så här på Lucia:-) jag har kommenterat alla hoppas jag och följare var jag redan:-) Nu håller jag bara tummarna att få vinna det helt underbara priset, så generöst av er:-)

Malin ~ Lillpiga sa...

Oh! Jag vill gärna vinna dessa mumsiga mists! :)

Malin ~ Lillpiga sa...

Nu har jag hoppat runt och blivit inspirerad och galet pysselsugen! :) Det är ett fantastiskt designteam ni har! :)

Stephi sa...

å vilka fina!!! Dessa vill jag gärna vinna, jag ger mig av nu på runda, jag kollar ju er då o då:-)

Stephi sa...

Nu e jag klar, vad kul att visa upp alla, så olika men så fina och väl arbetade allihop!

Susanne sa...

Detta fina priset vill jag så gärna vinna så nu hoppar jag runt en stund tillsammans med mitt kaffe!!! Önskar en fin Lucia dag!
Kramizar Susanne

Susanne sa...

Nu är jag färdig.... och så underbara alla kistorna är.... Bra jobbat tjejer!!!!
Kramizar Susanne

Johanna Thelin sa...

Vilket fint pris. Har hoppat runt i alla bloggar, superfina alster allihop. Jag har även blivit följare.

Ha en bra lucia-dag!!!!

Cyllan sa...

Nu har jag hoppat runt och lämnat spår...tackar för häärlig inspiration på vägen.
Blev följare via mail (hoppas det räknas eftersom jag inte vet hur jag lägger till mig som följare med min wordpress-blogg)
Kraaam C

Ziro sa...

Kul med ett blogghopp! Jag har nu blivit följare och hoppar genast iväg!

Ziro sa...

Sådär, då har jag hoppat varvet runt! Jättefina kistar ni har gjort allihopa! :)

Carola sa...

Roligt med en bloghop och läcker vinst. Då skuttar jag iväg nurå :P

Carola sa...

Nu e jag klar, väldigt inspirerande och jag vill ju hoppa mera :D.
Blivit följare på facebook, bloggen följer jag redan sedan tidigare.:)
Nu e de bara att hålla tummar och tår hårt!

Trevlig Lucia på er :P.

Marita Johansson sa...

Åhh vad kul
Följare är jag ju redan så jag hoppar nu vidare
Kramis

Marita Johansson sa...

Nu har jag hoppat runt och blivit väääldigt inspirerad att göra en kista
Trevlig Lucia
Kramis

TessiBessi sa...

Vad spännande, självklart att jag är med på mitt första bloghop. Nu är det dags att hoppa vidare. =)

TessiBessi sa...

Nu är jag klar, och vilket jobb tjejerna lagt ner på alla kistor!! Bra jobbat!!

Kram

Karolina/karehed sa...

Nu är jag följare och då beger jag mig ut på denna spännande bloghop! :-)

Karolina/karehed sa...

Vilken härlig och inspirerande bloghop ni gjort! Så kul att se variationen hos alla duktiga inspiratöser! :-)

citronlime sa...

Nu följer jag er blogg...och nu hoppar jag vidare till nästa :)

citronlime sa...

Vilka underbara kistor designteamet har gjort...!!!

Melinda sa...

Oj vad roligt och vilken toppenvinst. Tack för chansen att vinna / Melinda

Melinda sa...

Sådär, då var jag färdig med en mycket trevlig rundtur ; ) Såå många fina kistor. Nu håller jag tummarna så de blir blå!!
Tack och hej!

Zima sa...

Åh vilket fint pris! Det är ett par produkter i det där kitet som jag inte testat än, så det vore jätteskoj att vinna!

Zima sa...

Nu har jag hoppat runt och kommenterat alla fina kistor som var med i bloghopen. Jättekul att se alla fina alster och få inspiration! Följare av bloggen är jag redan sedan tidigare, så nu är det bara att hålla tummarna.

Anna sa...

Spännande julbloghop! Klart jag vill vara med! Hoppar genast vidare =)

Anna sa...

Nu har jag hoppat!
Har dock sparat alla bloggar så jag kan kika lite noggrannare nästa gång...
Följare var jag inte men det är fixat nu!!
Bara att hålla en tumme och hoppa runt lite till och inspireras!!
God jul!!!

Lena sa...

Okej.. då börjar jag att hoppa runt =)

Kram Lena

Lena sa...

...och nu har jag hoppat färdigt =)
Jättefina kistor hos alla!

Kram Lena

La Vikinga sa...

Vet inte exakt när fjärde advent infaller - är det på julen kanske? I så fall är jag ju i tid! Jag har hoppat runt och kollat på alla fina dekorerade kistor och även kommenterat lite på varje blogg!

Skulle ju gärna vinna de fina produkterna från Tattered Angels...

La Vikinga

Tinto sa...

Jag trodde också att första dvent var på julen, men tji fick jag :)