lördag 3 maj 2014

Mer Kaiser Craft

Fortsätter visa lite uppslag ur mitt album där jag använt serien Snapshot från Kaiser Crafts men här har jag blandat in En Liten Butiks egna pocketpage-kort också! Jag och Maya har designat kort som säljs hos En Liten Butik!



På denna sida är alla 4*6 korten från Kaiser - snapshot och kortet i 3*4 är från våra egna kort!


Här är det samma sak, de stora korten är Kaiser och det lilla med hjärtan är från våra egendesignade!



Och som vanligt har jag avslutat min sida genom att dekorera med lite Enamel dots och stickers. Datumstämpeln från American Crafts använder jag på i stort sett alla uppslag, den är kanon till pocketpage-scrapbooking (eller projekt life eller vad man vill kalla det för)



1 kommentar:

Anonym sa...

Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an e-mail.
I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great website and I look forward to seeing it develop over time.


My blog post duplicate music files