söndag 11 maj 2014

Enlagerskort - Stamp Sundays


Hejsan, Maya här och jag tänkte ge lite stämpelinspiration eftersom det är söndag. Om man har en fin motivstämpel behövs det inte alltid så mycket mer. Jag fick denna tjej i mitt DT-paket och ibland är det vilsamt att bara sitta och färglägga ett motiv. Jag använde Copics, sen vek jag bara min cardstock dubbel och stämplade en hälsning (privat stämpel) och kortet var klart. Färgläggning kan ju ta en del tid så det är skönt att inte behöva göra mer på ett kort. Jag måste erkänna att jag inte vet vart denna stämpel kommer från, hittar den inte i weshopen nu så den är nog tillfälligt slut men kolla bland stämplarna i shopen så hittar du flera fina, jag gillar dessa från Whimsy.




1 kommentar:

Monica =) sa...

Hej där!
Vilket härligt kort! Håller med dig, behövs inte mer än så här när man vill lägga fokus på motivet.
Jag vet inte heller stämpelmärke men det finns fler sötnosar, denna tjej kommer från samma ställe:
http://www.enlitenbutik.blogspot.se/2014/03/lite-stamplad-varkansla.html

Kram Monica