torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!

Hoppas din alla hjärtans dag är fylld med kärlek och omtanke!

Mitt bidrag är gjort av en hjärteask från YouDo, det finns runda kvar och de hittar du >här<. Asken är inklädd i hjärteserviett med hjälp av decoupage-lim. Askens innehåll är blommorna du ser :) och dessa kan bli dina...

... Skriv en kommentar nedan i kommentarsfälten så lottar vi en vinnare till alla dessa vackra blommor! Lycka till!



 
(det är blommorna på ytan, de du ser, som ingår i priset!)
 
Kramar från En liten butik

26 kommentarer:

Emma P sa...

Kollar denna blogg varje morgon när jag vaknar för inspiration.. Å idag hade jag verkligen behövt lite extra när hjärtat känns rätt tung vore så gott att vinna..

Cattiegirl sa...

Blommorna är ljuvliga! De fina cherry blossoms, de söta rsmå osa och limegröna blommorna - tänk så otroligt mycket fint som skulle kunna skapas med allt detta!
Tack snälla för chansen att vinna!
Kram
//Cattie

Cattiegirl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
cissi sa...

Jag älskar blommor, så vilket fint pris man kan vinna. Jag hoppas på tur annars får jag nöja mig med att min man ska ta med sig mat hem ikväll så jag slipper laga.

Rebecca sa...

Åh vilka fina blommor, det skulle inte sitta helt fel!
Trevlig alla hjärtans dag! :)

Emelie sa...

Håller tummarna!
Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Lisa sa...

Klart jag tar chansen! Det är ju så att jag gör av med otroliga mängder blommor, och ett tillskott till samlingen är alltid trevligt! :)

Gunsan sa...

Vilken underbar bukett, den skulle jag inte ha något emot! trevlig alla hjärtans dag!

La Vikinga sa...

När man tittade först såg det ut som riktiga färska blommor... Men sådana här går ju också bra!

Kan ni inte ta bort ordverifieringen för det är så svårt att se bokstäverna? Då blir nog fler villiga att kommentera också...

Kram på er,

Charlotta / La Vikinga

Kicki sa...

Blommor... Vill ha! Längtar efter vår och sommar... Å så önskar jag att jag hade STOOORA fötter så jag lämnade gigantiska tassavtryck efter mig å vann dessa!! ;-)
Kram på Alla hjärtan dag!

Kicki kickiskaos.blogspot.se

Zora sa...

Wow! Dessa blommor får gärna komma hem till mig, vilken härlig färcombo.
Ha en underbar dag.

En liten butik sa...

Kan ni inte ta bort ordverifieringen för det är så svårt att se bokstäverna? Då blir nog fler villiga att kommentera också...

Detta ska vi absolut kolla upp omgående :) //Lotta

Mia Luäng sa...

Detta vill man ju inte missa så här måste man ju lämna ett avtryck....... Och hoppas på turen

Hanna-Marie sa...

nu tror jag att jag tagit bort ordverifieringen så testar vi så ett tag allihopa men om det börjar rasa in massa SPAM-kommentarer kanske vi måste ta tillbaka den igen :-)

Helena sa...

Tar en lott och hoppas på tur. Älskar blommor:)

Therese sa...

Blommor får man aldrig för mycket av :) Ha en fortsatt härlig Alla Hjärtans Dag!

Lisa-olsi sa...

En härlig blandning blommor i en fin ask.
Blommorna får gärna flytta hem till mig :)
Ha det gott//Lisa

ztina sa...

Ljuvligt! Så klart att jag vill ta chansen att vara med och tävla =)
Kram ztina

Kristina Lundberg sa...

Vilka vackra blommor! Skulle bli superglad ifall jag skulle vinna dem!!

sofiutane sa...

Jättesöt ask och vilket innehåll sen! :)

Håller tummarna!

//Sofi

Jenny W sa...

Yummy, yummy! Finfin ask o ljuvliga blommor! Vinner gärna!

Serafin/Ronja sa...

Helt ljuvliga blommor, så man får hoppas på lite tur nu efter att man lämnat ett litet avtryck här =)

AMA sa...

Skriver det jag känner spontant:
DREGGEL!!
DROOOOOOOL!!
SLURP! SMASK!

;)

KatarinaR sa...

Vilka fina blommor! Nu är det bara att hoppas på tur!

Pysselkatten sa...

Ljuvliga blommor. Är gärna med och tävlar, håller tummarna.

Mia sa...

Vem vann de ljuvliga blommorna?