måndag 6 maj 2013

Smoothie!


Om du följt denna blogg, så vet du säkert att jag gillar FÄRG och den fantastiska serien Color Me Happy från Glitz. Till den här layouten har jag använt mig av flera olika produkter från den serien, bakgrundspappret är baksidan av Happy Polka, det trämönstrade samt de små korten kommer 6" paden, girlangen är från Whatnotskittet och luftballongen är en del i Peek-a-Bookittet. Förutom det har jag använt mig av en rollerdoodlestamp och jag har använt mig av olika färgprodukter; Distress Inkpads Worn Lipstick och Mustard Seed samt Invilds Fluid Chalk Turquoise Stone och Vintage Pink. Stänken är gjorda med en orange Mister Hueys mist i färgen Sunset.

Alfabetsstickers, övriga stämplar och stencil är privata.

1 kommentar:

En liten butik sa...

Vilken underbar färgkavalkad!