torsdag 16 maj 2013

Färgglatt med Ami Stripe

Här kommer min allra första layout med mitt eget färgglada papper, Ami stripe. Den ena sidan är det rosa och grönrandiga och den andra sidan är turkost med chevronmönster. Jag hoppas verkligen att ni gillar det och att ni är sugna på fler färgstarka papper.



Dessa härliga Chipboard från Fancy Pants passar utmärkt ihop med Ami Stripe, så de rekommendrar jag varmt!

Kanterna på papprena och chipboardarna är uppraspade med Ingvild Bolmes Comfort Distressing Tool från Prima.

De övriga produkterna jag använt mig av är:
Stencil Bubble Doily från TCW
Distress Paint Salty Ocean och Forest Moss
Distress Ink Pad Picked Raspberry
Stämpel Roller Doodle Arrows från Glitz
Enamel Dots och Twine från MME

2 kommentarer:

Johanna-pojjo sa...

sååå snyggt... wow

Monica =) sa...

Urfint blev det och jaaaa, mer färgstarka papper, love them! <3

Kram