torsdag 30 maj 2013

Hailey & jag.

Här är en av mina favoritbilder på mig och min dotter, här är Hailey och jag.
Jag har för första gången använt mig av Fragments och Enamel. Riktigt roliga produkter med brett användningsområde.
På kanterna av pappret har jag gått loss med en "stämpelrulle" med små spetsdoilys, den är det rea på nu så passa på att fynda. ;) Färgen jag använt för att färga in rullen är Distress Ink - Victorian Velvet.
Jag har gjort rosa färgstänk med en flaska Distress Paint, även den i Victorian Velvet.

Här ser nu hur jag valt att klistra på enamelpulver på fjärilen, utan att värma det.
Ett "happiness" klistermärke från Glitz har fått en plats under fotot.
Slarvigt påklistrad washitejp och en Peek-a-boo i form av spetsdoileys.

Under fotot har jag satt en av mina favoritprodukter, paper layers. Den har jag stansat i kanten.
En stjärna, gjord med en mall och glimmer mist. Bokstavsstickersen är privata.

Material:
Color Fragments
Bakgrundspapper från Glitz - Banner Cashmere Dame
Embossing Enamel - aged rose
Distress Ink - Victorian Velvet
Distress Paint - Victorian Velvet
Fjäril
Peek-a-boos - Love You Madly
Stjärnstencil
Washitejp från Prima
Blomma från Prima (till specialpris nu)
Hapiness-stickers
Stämpelrulle (även den till specialpris)
Paper Layers
Kantstans




1 kommentar:

En liten butik sa...

Så himla fin LO och fotot är underbart!