onsdag 22 maj 2013

Egolayout

För ett litet tag sedan fotade jag några kort på mig själv för att ha som ny avatar m.m. på diverse forum m.m. och då passar det ju utmärkt att göra en ego-layout. Barnen är ju överrepresenterade men jag tycker faktiskt att jag blivit ganska bra på att få med foton på mig själv i våra album då och då.

men kanske nån av er känner er manade nu att göra en ego-lo? gör det i så fall och visa gärna :-)

"ME"





Jag tänkte berätta mest om en av produkterna som jag fick i mitt dt-kit och det var "Pearl Pigment - sky blue":

Denna produkt finns i huuuur många färger som helst oc hdet är som ett fint fint puder som man blandar med det medium man vill, på min layout har jag blandat det med vit gesso och penslat över en stencil (syns mest på den nedersta bilden, det blev en mjuk blå nyans) 

Man kan alltså blanda denna med gesso, akrylfärg, modelling paste, smält vax, lera osv för att färga in så att säga. Så istället för att köpa gesso i flera färger och akrylfärg i flera färger osv. kan man köpa stora burkar vit gesso m.m. och så många olika färger av dessa istället :-) 


Här kommer en materiallista på resten:

Papper:

Dekorationer:

Övrigt:


Datumstämpeln är tyvärr slut i butiken.