tisdag 23 juli 2013

Sommaren är kort

Sådana här chipboardark är perfekta när man vill göra ett kort lite snabbt och enkelt och inte har en passande stämpel eller tid att färglägga. Jag har använt echo park perfect summer chipboards till mitt kort.


Jag måste dessutom passa på att visa en av de söta små doily-diesen Lotta fått in i butiken, jag har använt Cheery Lynn Ambergris Tiny Doily. De är perfekta att använda på kort och på det här kortet har jag färgat in min med DistressPant Mustard Seed.



Bakgrunden på mitt kort är stämplad med YouDo Background Playful och DistressInk Peacock feathers, jag har dessutom stänkt färg med en gul glimmermist. De mönstrade papperen kommer från echo park Perfect Summer 6x6 och på sidan har jag häftat fast baker's twine från My Minds Eye.




Inga kommentarer: