onsdag 24 juli 2013

Glad Sommar!

Idag är det jag, Linda/Pysselbus, som är tillbaka igen.... Det är så skönt att min scrapblock äntligen släppt så det kan ni inte ana. Jag mår ju bra av att vara kreativ så det är lite konstigt när man inte hittar inspirationen.

Idag tänkte jag bjuda på ett sommarkort....


Visst är dessa papper riktigt somriga i sina pastelliga färger och med jordgubbar på? Helt underbara om ni frågar mig!

Här är en närbild på motivet (privat) som jag färglagt med mina Copics.


Här är en bild på blommorna som jag dekorerat med... En liten charm har jag gömt halvvägs bakom blommorna.

Mer blommor och en rosett... och en närmare bild på pappren....


Materiallista:
Papper: Jag hittar tyvärr inte just denna paper pad i butiken men det finns massor i samma stil, både från Echo Park och Glitz
Dekorationer:  Kroncharm, blommorna i butiken (de små orange - resterande är privata).


Inga kommentarer: