onsdag 10 juli 2013

Gel medium tutorial

Idag ska vi hedra denna produkt (samt många andra)


Jag kommer att visa ett sätt man kan leka med gel medium (det finns många!!!!) Det roliga med gel medium är att den kan användas me andra färger då den förstärker färgen, men även som sig själv som lim m.m. En stor fördel är att det är ett slittåligt medium och stärker pappersutklipp och utstansat. Den har ju sedan en underbar struktur! Jag låter videon tala för sitt, men har ni några frågor så tveka inte att fråga!

Lite närbilder....





De produkter jag använt mig av är:
Bandet e köpt i butiken under Scrapevent i Stockholm



4 kommentarer:

Päivi sa...

Otroligt läckert! Vad snyggt med stort foto!

Päivi sa...

Otroligt läckert! Vad snyggt med stort foto!

Monica =) sa...

Viilken härligt kladdig inspirationskick, Mikaela!!! Hur lyckas du hålla kläder o omgivning fläckfritt?!! =)
Snyggt det blev! Får ha som sommarambition att våga kladda mer känner jag efter detta.
Kram Monica

Mikaela sa...

Hihi, jag lyckas sällan hålla kläder och omgivning fläckfri, men jag väljer helt klart inte mina finkläder i pysselrummet. dock är det värt det för det är så inspirerande och förlösande att få kladda.