tisdag 23 april 2013

Kort med Whimsy Stamps!

Idag tänkte jag, Linda, visa er ett kort jag gjort i rosa och grönt. En perfekt vårig färgkombo, inte sant?
 
 
Jag har använt ett motiv från Whimsy Stamps som är ritat av Elisabeth Bell. Jag har färglagt med mina Copics och försökt hålla mig till de färger jag valt. Annars blir det lätt att jag svävar ut med alla möjliga färger och så blir det svårt att passa ihop med motivet sedan.
 

Här är en närbild så du ser den söta rhinestonen från Glitz och de vackra pappren från Prima. Den lilla textstämpeln kommer från Whimsy Stamps och är privat.

 
En stickers från Glitz med texten "Happiness".
 

Här är kortet framifrån...


Materiallista:
Papper:Prima Paperpad som tyvärr verkar vara slut i butiken
Dekorationer: Glitz Giant Rhinestones, Glitz Stickers - Hello Friend
Motiv: April Sunshine från Whimsy Stamps


1 kommentar:

En liten butik sa...

Bedårande! Älskar whimsystämplar från olika designers allt från Elisabeth Bell till Kenny K!