onsdag 24 april 2013

Karlsson på taket.

 Nu har jag lekt med lte färg och stämplar. 
Det är roligt att kladda!
Pappret var väldigt kul att arbeta med då det redan var väldigt färglatt och mönstrat.

I botten smetade jag ut som en ram med dabber - akrylfärg (den grå färgen). Ville ha något som centrerade fotot. Sedan har jag tagit svart gesso och stämplat med en "washitejpstämpel" från Prima. Jag har använt mig av en kugghjulstencil och sprayat med grön mist. Vanlig washitejp under fotot och slutligen har jag duttat på akrylfärg igen med hjälp av bubbelplast.

I hörnen har jag stämplat med en privat "kaffefläckstämpel".


Material:
Dabber -färg Pebble. Slut för tillfället.
Washitejpstämpel från Prima


2 kommentarer:

En liten butik sa...

Häftig LO, färgglad och fräck!

Sari Hänninen sa...

en sån härlig layout... o bild på katten... den gjorde mig jätteglad!