fredag 26 april 2013

Du missar väl inte aprilutmaningen?!!

Hej där!
Aprilutmaningen lämnar oändligt med möjligheter -finns det något man inte kan göra av cirklar, något stämplat och turkost?!

Jag har gjort ett kort där jag använt de där små pappersremsorna jag inte klarar att slänga...Det är ju så fina mönster! Kortet som helhet blev väldigt retroinspirerat. Är nog kombon av mönster o färger som gör det tänker jag.

Härligt att läsa era tankar kring bloggen förresten! Ett av önskemålen var stora bilder så jag har gjort mina större än jag brukar. Bättre? Fast jag valde att förskona er från en jättebild på mej o hunden...=)))



Visst är Washitejp-stämplarna ursnygga?

Material:
Authentique Summer, Echo Park Everyday Eclectic
Prima Rubberstamp Dot and Wave
YouDo background Shabby -denna är slut men det finns fler fina!
Ostduk, vita dekorpärlor, Häftkuddar 1,5mm + 3mm


1 kommentar:

En liten butik sa...

washitejpstämplarna är urläckra... Inte många kvar i webshopen nu :)