fredag 12 april 2013

Chipboards ger fin effekt

Hej på er!

Jag har grejat lite med chipboards på mitt kort. Det ger sån härlig effekt att bygga på höjden lite och dessutom kan ju inte vimplar vara fel =)
Dessa flaggor o banners i starka färger kommer från Fancy Pants. Extra bonus att de är självhäftande. Fast jag får väl erkänna att jag var lite snabb där -mina är limmade.....

 Det blev lite reflexer på bilden så de fina mönster vimplarna har syns dåligt.

Mitt gröna cardstock blommar! Det fixar man lätt med en stencil och en klar dyna, en sån man har till embossing.

Fina, rosa körsbärsblommor o härligt småmönstrade papper (Cherish & Summer) hittar du också på mitt kort.
Jag bara älskar alla de fina 6"blocken i butiken! Så läckert småmönstrade papper är rena drömmen för en kortmakare som jag =)
Fjärilen har fått sig ett lager 3D-lack. Har du sett att lacket finns i en liten flaska också? Finurligt bra eftersom det är så drygt.


1 kommentar:

En liten butik sa...

Mycket fint Monica! fin fjäril...