tisdag 30 april 2013

Ett kort med kraft!

Hej på Er!

Idag tänkte jag visa ett blommigt kort i lila. Jag gillar verkligen blommor; både på papper och som dekorationer och de här pappren hör till verkliga favoriter. Och ni har väl inte missat de läckra blommorna som Lotta fått hem från I am Roses.... 



Här är en närbild på mitt motiv från Bildmålarna.... Är hon inte söt? Jag köpte Prisma-pennor på Scrap&Pearl Eventet i april och detta motiv är mitt första försök med dem. Jag gillade dem skarpt och det blir så fin effekt med kraft-cardstocket.


Här är det en närbild på blommorna. Jag har använt Pearl Maker för att göra de små duttarna.




Tack för att ni kikade förbi idag!


Materiallista:
Papper: Just detta papper verkar vara slut men här finns ett liknande i en annan färgskala. Landtliv-Hytteliv
Dekorationer:  Cherry Blossoms Lila
Motiv: Söta lilla Mimosa från Bildmålarna. Hittar inte just detta motiv i butiken men det finns flera andra att välja mellan.


1 kommentar:

En liten butik sa...

Sååå söt! Bildmålarmotiven kommer upp i webshopen inom kort, likaså lite nyinköpta Magnoliastämplar :)