tisdag 6 september 2016

Tekniktisdag med AnnaU

Hej!

Idag är det första tisdagen i månaden och då bjuder vi på något vi kallar Tekniktisdag.
Den här gången är det min tur att dela med mig och förhoppningsvis kunna inspirera lite.

Jag har gjort två bakgrunds papper med hjälp av Distress ink dynor, vatten och akvarellpapper.
Av dom bakgrunderna har jag sedan skapat några kort varav jag visar ett här idag.

Det blev en liten videotutorial av det hela också så om du är lite sugen på film så är det bara att 
sätta dig till rätta och kika lite.


Stämpel och "happy" die är privata men liknande finns i Shoppen här och här.
Jag stansade ut en rektangel med en korsstygns die och cirkel är även den utstansad med en cirkeldie.
Kortpanelen har jag monterat med 3d tejp.

För att citera Jeanette "Tettiz" :
-   Så - fram med popcorn och sätt er skönt och njut av filmen  -



 


Hoppas ni känner er inspirerade och taggade att testa!
Kanske ni kan använda den här tekniken till septembertävlingen som Jessica har satt ihop åt oss?

Tusen tack för titten här idag, vi ses snart igen!
Kram Anna :)



4 kommentarer:

En liten butik sa...

Sååå snyggt och tack för bra video!! klem Lotta

Anna Uhras sa...

Tack fina Lotta!! Du är så gullig. Vad glad jag blir att du gillar videon <3 Kram Anna :)

Jeanette Wallén sa...

Supersnyggt med den pastelliga bakgrunden och den mer färgglada titeln!! :D Mkt bra film! :D Du KAN ju!!! :D
Kram,
Tett

Anna Uhras sa...

Åh!! Tack snälla rara Du💚 Du gör mig så glad!!!! Kram Anna 😃