lördag 17 september 2016

Glada pastelliga kort

Hej!

Idag tänker jag visa dom två andra korten jag gjorde av mina "Tekniktisdagbakgrunder".

Om du vill fräscha upp minnet eller missat månadens tekniktisdag så hittar du den HÄR.

Här kommer mina kort...


Ett ganska svalt och somrigt kort trots att vi, iallafall här i Hälsingland, börjar få riktig höstkänsla i luften.
Jag har använt en cirkeldie och en annan die till löven som är från mina gömmor men en liknande finns i butiken.
Stämpeln är också den från mina gömmor men Lotta har som ni vet en massa härliga alternativ som du kan använda.


Ett lite färgstarkare kort...
Här har jag använt flera storlekar av cirkeldies och så mina egna stämplar men andra snygga hittar du i ELB butilken.


Tips på material från butiken:


Tusen tack för titten, vi ses snart igen!
Kram Anna :)


Inga kommentarer: