torsdag 8 september 2016

Kort med Lawn Fawn stämplar

Hej!

Ja vi är ju flera i DT gänget som älskar Lawn Fawns stämplar och små söta figurer, jag är en av dom.
Idag ska jag visa er ett kort jag gjort med stämplar från flera olika av Lawn Fawns set. Bland annat det HÄR setet och DESSA tillhörande dies.

Så här ser kortet ut när man viker upp det.


 Och så här när det är stängt. Jag tog inspiration från Lawn Fawns hemsida och gjorde en "sleeve" dvs ett 3* inches långt mönstrat papper som jag virade runt kortet och sen satte fast med tape.

 

Ha en bra dag och skapa nåt fint, kanske med en stämpel från Lawn Fawn.

Cissi

2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Underbart Cissi 😍 Så härliga detaljer och ljuvligt söta figurer 😃 Kram Anna 💚

En liten butik sa...

Wow vilket fint kort och så genomarbetat! Kram Lotta