söndag 25 september 2016

En skiss i farten

Hej där!
Skisser är ett finurligt sätt att komma igång när man har en lös idé om ett kort eller ingen alls...
Mina skisser är oftast nåt litet snabbt i kanten på nåt spillpapper eller så och ofta använder jag dem ganska fritt. För mej är det ett sätt att starta när jag fastnar lite.

Så är det också med skissen jag visar er idag:


Kortet jag gjorde är dessutom helt utan stämplat motiv, det är lite kul ibland. Det finns ju så ruskigt mycket PL-kort, dekorationer och annat man kan leka med!

Lotta har en massa kul dekorationer som funkar finfint till den här typen av kort: in och botanisera runt bland PL-kort, Note cards, klistermärken, chipboards, collectibles och annat!


Chipboard-vimplarna har jag tryckt mot en embossingdyna och sen använt Embossing Enamel Shabby Blue. Fina små guldprickar finns i pulvret!


Hoppas du hittat nåt kul att inspireras av!

Glada hälsningar,
Monica =)

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Så snyggt Monica och kul sätt att använda pl-kort! Härligt!! Kram Anna 😍