fredag 23 december 2011

Sista minuten-present

Dan före dan och du kanske inte har fixat alla julklappar än. I sådana fall kommer jag med små tips på enkla snabba julklappar du kan slänga ihop med det material du har hemma! :)

Först ut är ett häfte med presentkort, bara att riva ut och lösa in! :) Mina presentkort kan lösas in mot handgjorda kort, men du kan givetvis hitta på vad som helst. Kanske middagar, något bakat, barnvakt, något handgjort, upplevelser, kramar, ja allt mellan himmel och jord! ;)


Jag utgick från sex bitar cardstock som jag sedan dekorerade utifrån samma upplägg med olika pappersremsor och platta dekorationer. Ett perfekt sätt att ta reda på spillbitarna! :)


Det var inte så lätt att ta bra bilder i mörkret, så du får ursäkta att det blev lite suddigt här!


Material från butiken:
Cardstock
Mönstrat papper
Flerfärgade band från YouDo
Prima Pebbles Aztec
Holiday Treat blomma

Sedan har jag gjort två presentpåsar, eller rättare sagt "box in a bag". Beskrivning till hur man gör en sådan hittar du här, väldigt enkelt och roligt! :) Spring sedan in på mataffären och köp en väldoftande lotion, mottagarens favoritgodis eller gör en lite större påse och stoppa i en spännande pocketbok.


Material från butiken:
Cardstock
Reprint Cristmas Joy Collection Angels
Reprint Cristmas Joy Collection Tree
Flerfärgade band från YouDo
Prima crystals colourish
Jenni Bowlin Christmas Tickets



Inga kommentarer: