lördag 10 december 2011

Ny inspiratör presenterar sig

Hejsan,
Lina heter jag och jag kallar mig linaliten på nätet. En pysseltokig trettioåring som gärna har något för händerna, vare sig det är papper, pärlor, tyg, garn eller något annat. Nu när min tvååriga dotter hittat till pysselrummet blir det även mycket färg... ;) Jag har scrappat sedan 2005, kort började jag göra lite tidigare än så men kommer inte riktigt ihåg när (kanske slutet av 2003 - början av 2004). Min blogg hittar ni här om ni är lite mer nyfiken på vad jag skapar. :) Jag är väldigt glad över uppdraget som inspiratör och hoppas kunna inspirera till lite mer scrappande hemma i stugorna! ;)

Jag fick ett underbart välfyllt paket från En liten butik och dök genast ner bland julsakerna! :) Mitt första alster blev en enkel layout som helt utgår från det underbara mönsterpapperet från Reprint, det behövs inte så mycket mer än så! :) Några dekorationer klämde jag trots allt dit, men jag utgår oftast från olika papper och dekorerar rätt sparsamt.


Material från butiken:
Reprint Tomte collection Juletid
Jenni Bowlin Christmas Tickets
YouDo SnowGlobe
Flerfärgade band från YouDo
Prima Pebbles Aztec

Av det härliga mönsterpapperet från Reprint med tags på fick det bli ett enkelt julkort, papperen gjorde det mesta själv och mycket mer behövdes inte! :)


Material från butiken:
Reprint Tomtetags
Reprint Angel collection Friends
Grå cardstock
Jenni Bowlin Christmas Tickets
Flerfärgade band från YouDo

3 kommentarer:

Anneth Strinnholm sa...

Välkommen till oss Lina, vi är glada att ha dig med! Underbara alster, vi träffade verkligen rätt när vi värvade dig. ;-D

En liten butik sa...

Vad fint du gjort, vi är absolut glada över att ha dig "ombord"! //Lotta

Terés sa...

Oj, här har jag ju missat att kommentera... Jag instämmer! Superkul att du vill va med och leka med oss. Du gör så härliga grejer och inspirerar till tusen.