fredag 2 december 2011

Den andra december!

Idag är det min födelsedag! Joo, jag fyller år! Ett år yngre eller hur var det nu? ;) 
Dagen består i att ränna runt för att hämta tårta, städa av lite och vänta in en gäst eller två. 

Jag tänker shoppa.... Lotta får in nya saker och jag är lite sugen på en del av nyheterna! Eller, det finns en del annat med, Primas fina blommor i alla möjliga färger kan man ha många av, likaså papperna! Nu har jag ledsnat på att göra julkort och får anses vara väldigt klar. Detta då jag typ aldrig skickar några. Vad skall jag göra med alla? Förslag? Soptunnan? 

Det kommer in nya dies i butiken, och jag väntar på leverans av denna die, så fort den finns i shoppen så jag kan klicka ner den alltså! Cheery Lynns fina lövranka! 


Eventuellt blir det även denna i ordern. 


Jag har sedan innan en rund "kakservettsdie" som har nyttjats flitigt. :)
Bla på detta kort som jag visat förut.

Jag måste fylla på med vitt bling med, det tar slut så fort, eftersom jag inte kan vara utan det på mina alster. Om det sedan är kort, layout eller altrat spelar ingen roll. Det finns alltid plats för lite halvpärlor. :)


Vad kan du absolut inte vara utan på dina alster? 
Ha en bra dag! Det skall jag!! :)

3 kommentarer:

Susanne sa...

Grattis på födelsedagen!!!
Hoppas att du får njuta lite också och bli omhändertagen på din dag.
Du gör så fina saker och jag tycker att det är jättesynd att du ej delar med dig av dina fina julkort... Jag vet en som vill ha :) Jag är nog som dig, har svårt att vara utan halvpärlor och någon text...
Önskar dig en underbar dag!!!
Kramizar Susanne

Anneth Strinnholm sa...

Hipp hipp hurra, det är Lisas dag idag! Stort grattis!!

Lisa sa...

Susanne, det kommer nog fler kort i framtiden. Bara jag som tröttnat på julkorten. ;) Tack för beröm!

Tack för grattishälsningarna tjejer!
=)