onsdag 28 december 2011

Första försöket...

Jag fick en elektisk skärmaskin i julklapp och nu tänkte jag visa upp en liten ask jag har gjort med den. Längre ner kommer även en mall till asken!




Den är inte så stor men det ryms säkert lite godis eller ett smycke kanske (?!)... Det blev bara lite Rub-ons från Pink Paislee och tre blommor som dekoration, det blev lagom så tyckte jag. Blommorna var ljusblå så jag distressade kanterna med brunt så de matchade rub-onsen... Det syns inte så bra, men det är ett rosa glitter på blommorna som är exakt samma färgton som pappret!

Här kommer länk till boxen... SVGcuts





Allt material kommer från Shoppen!

Papper Glitz Dance in sunshine
Blommor från Prima ( kommer snart )
Rub-on från Pink Paislee ( kommer snart )

8 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Jättegullig ask! Gillar färgerna! :-)
Kram
Cattie

nina sa...

Jätte söt ask .

Marita Johansson sa...

Jättesöt ask
Kramis

En liten butik sa...

Gullig ask! Prova att prova pdf-filen som en jpg-bild i spara som så har du en bild att lägga upp... Inte så lätt att se kanske men man kan ju skriva ut den :) //Lotta

Ulle sa...

Så stilren och söt!

Anette sa...

Så ljuvligt fin!

Anonym sa...

Vi ber att du tar ner mallen för vår box eller vänligen länka till den här http://svgcuts.com/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=289

Vi tillåter inte distributionen av våra filer på något sätt.

Leo
Owner
SVGCuts.com

Terés sa...

Ooops, fick visst inte ge ut mallen trots att den är gratis, men om ni klickar på länken så hittar ni den! My bad...