fredag 23 december 2011

Julig gå bort-present

Jag blev så inspirerad av Lottas nyhetsbrev att jag mitt i alla juförberedelser inte kunde låta bli att sno ihop en liten julig gå bort-present. Så idag råkade det bli ett inlägg till från min sida här i bloggen, men när kreativiteten slår till är det svårt att stå emot! ;) Burken är fylld med saltrostade mandlar och det är med ett varningens finger jag säger att de är farligt goda! ;)


Burken är snabbt och enkelt dekorerad med fram och baksida på ett mönstrat papper, lite chalkade kanter, kantstans, en blomma med snöflinga på och så har ajg helt enkelt knutit fast en liten gammal spetsduk. En perfekt liten julgåva när man blir bortbjuden, eller så ställer man den på julbordet och låter gästerna ta för sig och smaska! :)

Material från butiken
My Minds Eye, Ornamental
Holiday Treat blomma
YouDo SnowGlobe
Flerfärgade band från YouDo

1 kommentar:

Ann-Louise sa...

Vilken fin burk du har gjort! Och det är bara att instämma att mandlarna är farligt goda... ;)

God Jul!