söndag 11 december 2011

Julklappstags med distressteknik

Hej! Kommer ni ihåg det här inlägget, där jag visade hur man kan göra otraditionella julkort med hjälp av distresser och mist? Självklart går det lika bra att göra julklappstags. Här nedan ser ni tre av dem som vi gjort här hemma med samma tekniker. Klicka på bilderna så ser ni bättre!


Den lila tagen i mitten är infärgad med distresser och därefter embossad med vitt pulver för att få fram de fina snöflingorna.

Denna tag är gjord på samma sätt; infärgad med en blå färg och därefter embossad med vitglittrigt pulver.

Denna tag har min man gjort; han har använt blått och brunt samt en mask från Tim Holtz och lite stämplar.

Det är så enkelt och går så snabbt men gör presenterna riktigt fina! Prova! :-D


Anneth/Lillnettan

5 kommentarer:

Jennie sa...

ursnygga!!

linaliten sa...

Läckert! Jag är dessutom så imponerad över att din man pysslar med, det har min bara gjort en gång när han ville göra mig extra glad... ;)

Lisa sa...

Åh så snygga!! :)

Johanna1978 sa...

Vackra och häftiga på samma gång.

En liten butik sa...

Tack för härlig inspiration, superläckra!! //Lotta