torsdag 4 augusti 2011

Receptbok med bildkavalkad

Hej på er!

Idag bjuder jag (Lillnettan) på ett gäng färgsprakande recept i en bok som bundits ihop av mängder av papper från två olika paper packs: Cosmo Crickets Material Girl och Odds And Ends. Eftersom det är viktigt att hålla receptböcker platta har jag låtit papperen tala för sig själva tillsammans med lite collageblommor och färgglada blommor från YouDo samt lite ihopskrapade privata dekorationer från en äldre October Afternoon-kollektion. Bandet som används som stängning är från Hot Of The Press.

Just detta papper är från mina egna gömmor men alla de andra finns i butiken - jag kan verkligen rekommendera att köpa hem små paper pads till sådana här projekt, ni får matchande papper på direkten! Himla bekvämt!

Tyvärr blir bilderna väldigt små hur jag än bär mig åt, så ni kan förmodligen inte se själva recepten... :-( Men jag hoppas att ni ändå ser hur fina papperen är!


6 kommentarer:

Linda sa...

Så underbart vackert Anneth!! Bilderna är klickbara så det gör inget att de är lite mindre.

Cattiegirl sa...

Wow! Du borde ta upp beställningar, den är ju hur proffsig som helst! :-))))) Måste bestämt köpa mig papprena själv!
Kram
Cattie

iaz sa...

Åh, vilken fin receptbok du gjort! Verkligen härlig!
Kram
/iaz

http://iazscraproom.blogspot.com/

Jennie sa...

åh så fint!!

Terés sa...

JA, det är så himla fint... Å ännu finare i verkligheten!!! Grattis på födelsedagen oxå! Kram

Stephi sa...

super snyggt Nettan!