onsdag 3 augusti 2011

Augusti - Ny tävling!

BOM = The Book Of Me.

Du scrappar om dig själv, dina tankar, dina minnen, dina önskemål. Ja, helt enkelt bara om dig själv.




Jag vill att du scrappar om din scrapbooking.
Jag har gjort en startsida i min nya BOM, samt en sida om vad scrapbooking ger mig personligen. Hur skulle din egen sida se ut? Jag kommer förhpoppningsvis hinna lägga ut fler sidor sedan ur mitt framtida album.


Noterar du att jag inte använt nåt foto?
Ibland behöver man inte det, ord räcker långt!

Startdatum: 3/8 - 2011
Sista dag att lämna in bidrag via egen blogg eller mail: 29/8 -2011
Vinst: Hemligt än så länge! ;)

Tävlingsregler:

- Ditt alster ska vara nyskapat till denna tävling
- Du länkar till din blogg eller mailar ditt bidrag till scrappa@enlitenbutik.net
- Om du länkar till din blogg, länka tillbaka till En liten butik
- Sista dag för inlämning är den 29 augusti

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Här är mitt bidrag: http://mahlin78.blogspot.com/2011/08/elbs-augustiutmaning-6-av-100.html

En liten butik sa...

Grattis Mahlin78 till vinsten!! Utav de bidrag vi fick in så var ditt de som valdes till VINNARE!