söndag 31 maj 2015

Idag kramar vi mammor!

Hej på er!

Idag är det mors dag o läge att krama alla mammor lite extra, ett kort med en kramhälsning funkar därför alldeles lysande bra.
Fåglar o text är digisar, färglagt har jag gjort med copicspennor.

Det vackra pappret kommer från Glitz, det vita pappret har jag höjt med 3D-kuddar.

I mitt blomhörn hittar du körsbärsblommor, pistiller, en halvpärla och ett chipboardhjärta. En bit av en påskfjäder fick också vara med.
Skulle jag inte ha nån bra chipboard gör jag lätt egna med hjälp av pizzakartong o mönsterpapper!

På detta kortet har jag använt digismotiv och färglagt med copicspennor. Är du nyfiken på färgkoderna så kommer de att dyka upp i min blogg så småningom.

PS: idag är sista dagen att länka ditt bidrag till majutmaningen! 

Glada o soliga kramar, speciellt till alla mammor!
Monica =)



Inga kommentarer: