onsdag 20 maj 2015

Ett studentkort

Fick det här jättefina pappret av Lotta och knappt vågat använda det för det är så fint. Ni känner igen det va? Till slut tog jag mod att använda det och hade tänkt ut en speciell vikning och att det kanske skulle bli ett bröllopskort. Men ibland blir det inte som man tänkt sig och istället blev det en annan vikning och ett studentkort.


Tyvärr är det här fina pappret slut men det finns massor av andra vackra som det HÄR eller det HÄR eller det HÄR. HÄR finns det liknande blommor som jag använt, och HÄR.  Diesen jag använt på kortet är privata men det finns massor av fina dies i shoppen. HÄR kan ni hitta några liknande pärlor som jag använt.


Vikningen heter stafflikort.

1 kommentar:

Monica =) sa...

Det där med att "klappa vackra papper" känner jag igen..... =)
Snygg vikning!
Kram, Monica