torsdag 7 maj 2015

De fyra elementen: Jord

Hej, jag blev väldigt inspirerad av det här temat och har gjort två kort på temat, men idag får ni bara se ett. Köpte ett pappersblock av Fancy Pants som heter As You Wish av Lotta när hon hade rea. I det blocket fanns det ett papper med en bild på världskartan som jag tyckte passade jättebra in på temat jord ( jorden). Vi har några bekanta som ska åka till Australien i sommar så jag gjorde ett kort till dom.


Här embossade jag en liten hello stämpel med vitt embossingpulver och klippte till pappret men har du svårt att klippa så det blir så här, kan du köpa dessa dies.
.

Här ser ni hela kortet och i det vänstra hörnet satte jag dit några enamel dots för att det skulle bli mer jämnvikt på kortet.

Tack för att ni tittade in, nästa gång visar jag det andra kortet.// Cissi

2 kommentarer:

Sinikka sa...

åh vilket fint papper du fick tag i. Underbart kort

Monica =) sa...

Vilken härlig tolkning av temat o så snyggt det blev!

Kram, Monica