lördag 19 november 2011

Småkort i vinterstil

Godkväll! Det blev ett sent inlägg från mig, Terés, idag... 

Jag har gjort lite småkort som är lika fast olika! Korten är 3x3 tum, alltså lite drygt 7,5 cm x 7,5 cm, perfekta till julblomman eller julklappen kanske. Jag har använt samma material på båda korten men vänt dem åt olika håll. Lite roligare att göra olika när man serietillverkar. De är supersnabba och supersöta så jag hoppas att ni testar att göra egna!



Material från shoppen:

Röd CS
Turkos CS
Mönsterpapper från Fancypants
Band

Övrigt: Stjärncharms privat

Tack för titten och jag hoppas ni gillade korten! Kram på er!!!

5 kommentarer:

Lena sa...

Söta små kort!! Cool pippi =)

Kram Lena

Emma sa...

Vad söta små kort! MYCKET härliga! :P

Jennie sa...

jättesnygga!

Majsan sa...

Åh så fina småkort, kanoners:)

En liten butik sa...

jättefina!