onsdag 2 november 2011

Favorit i repris


Här kommer en favorit i repris. Jag har fastnat för den fiffiga asken (se ovan) som Terese gjorde för en tid sedan. Min ask är inte identisk med den föregående men jag har anammat en hel del men gjort den med min personliga hösttouch. Hoppas att ni gillar den.


Blått och brunt tycker jag är supersnyggt.




Här är locket borttaget och ni kan skönja några utav tagsen som är i asken.





Simsala Bim här är asken öppen, när man viker ner den ena sidan öppnar sig en fiffig och väldigt praktisk förvaringsask med olika fack som rymmer både kort, tags både små och stora, telefonbok m.m. Skapad i retro stil med höstig touch.





Ett av födelsedagskorten.



Och ett till i samlingen, alla är skapade i grönt, blått och brunt.








Telefonboken eller till att samla födelsedagsdagar på när och kära.







Några av tagsen.

Material: Brun cardstock, svart cardstock, orange cardstock, blad från Prima, stämplar från Pink paisles och en grattis stämpel från Inkido, olika band, mönstrat papper som asken är gjord av fanns i gömmerna, halv pärlor, brads som kommer från creative club, övriga mönstrade papper kommer från ELB m.m.


Hoppas att ni blir inspirerade att börja vika denna ask, den var grymt rolig att göra och möjligheterna är ju oändliga.


Många scrapphälsningar från Camilla till er alla


2 kommentarer:

Susanne sa...

Kanonfin ask igen... och du inspirerar mig verkligen att prova detta, vi får se :)
ha en fin vecka!!!
Kramizar Susanne

En liten butik sa...

Hem och vika, mycket fin Camilla!