söndag 27 november 2011

Adventskalender!

Det närmar sig december..och det betyder att det närmar sig dags för en adventskalender!

Jag fick en liten utmaning av Lotta, nämligen att göra en julkalender! Och jag ska erkänna att jag såååå många gånger tänkt jag skulle göra en, men så har det inte blivit av. Perfekt tillfälle nu, nu har jag fått testa! Och det var riktigt skoj!

ett2

ett

ett3

Material:
24 små tändsticksaskar
Mönstrat papper : My minds eye, Old st Nick
Röd CS
Vit CS
Embossingpulver reprint
Rödrutigt band

3 kommentarer:

linaliten sa...

Vilken underbart söt liten adventskalender! Man blir nyfiken på vad som ligger i de små lådorna... ;)

Anneth Strinnholm sa...

Jättefin! Så fräsch med det vita och röda, och så kanelen uppepå. :)

En liten butik sa...

Vad fin och krispigt röd och vit! Nu längtar jag till jul! //Lotta