onsdag 8 januari 2014

Lekfullt doodlande

Jag skar fel när jag skulle fixa till en kortbas så det fick bli ett litet istoppskort, bara 10*10cm stort. Jag har i och för sej tänkt testa, har en pysselkompis som ofta gör denna varianten o det lilla formatet verkar kul. Det var det!!
Dessutom ett finurligt format för alla de där små spillbitarna som dräller runt, åtminstone hos mej!

När det nu inte blev som jag tänkte så fortsatte jag testa mer från min "att-göra-lista". Doodling står det denna månaden....jaha, vad kan man göra utöver att doodla runt kanterna?! Knapp-blommor kanske...

Så här blev det:

Material jag använt:
Knappar från Docrafts, band, mini-doilydies, washitejp, bokstavsstickers, Prima-tag (avkortad), Liquid pearl


2 kommentarer:

En liten butik sa...

Vilka härliga blommor!! Superfina

Cardlotta sa...

Det är ett jättegulligt kort som man blir just GLAD av!