fredag 10 januari 2014

Bakgrund med washitape.

Jag fick en förfrågan om att göra ett kort i turkosa färger. Några papper till detta hade jag inte så jag gjorde mig ett eget "bakgrundspapper" genom att använda mig av två olika sorters (denna och denna) washitejp.
Hittade små bitar av turkosa spillpapper i en låda, det stansade jag ut blomman i och prydde den med organzaband och en brad. Runt kanterna kletade jag på lite lim blandat med perfect pearl.
Några halvpärlor, pärlswirls och ett utstansat KRAM.

HÄR i butiken finner du mängder med snygga tejprullar. 

Jag är ganska dålig på att använda mina washitejpar. Vad använder du din tejp till? Vill du visa något så länka gärna till din blogg i kommentarsfältet. :)


1 kommentar:

NickScrapShack sa...

Så snyggt det blev med washi tejpen på snedden. Me like!!!!