lördag 19 oktober 2013

Just a note

Idag tänker jag visa ett enkelt, men färgglatt kort, precis som jag tycker om dem. :) Kortbasen är min favorit Bazzill Coconut Swirl Smoothie som jag sedan tejpat My Minds Eye Cut and Paste decorative tape på i ett chevronmönster. Den läckra fjädern är en Rub-On från JenniBowlin som inte hunnit komma in i butiken än, men så fort de gör det tycker jag att ni ska slå till! ;) Jag har gnuggat fast den på en bit cardstock och sedan fäst den på kortet för att den ska komma bäst till sin rätt.


Med det här kortet tänkte jag också passa på att tala om att det kan löna sig att hålla utkik i vår blogg nästa vecka och vara flink med kommentarsfingrarna (finns det ens ett sådant ord?). Så mycket kan jag i alla fall säga att det kommer att spraka av färg... ;)

Inga kommentarer: