söndag 2 december 2012

Titt i Julboken

Dags förs första titten i julboken!!! Det börjar förstås med 1a december. Den här gången har det bara hunnits med 2 dagar i december men nästa söndag visar jag flera sidor.

Jag brukar alltid göra fint utanför ytterdörren så det är klart till 1a Advent. En barnstol som jag klär in i mossa och sedan ligger det paket av oasis, klädda i mossa på stolen. En gammal zinkhink med julblommor, en liten gran med rutiga rosetter och 2 ugglor som jag målat med Glimmer Glam.

Äntligen 1a Advent!! Vår ljusstake är en stjärna i zink som jag fyller med mossa och dekorationer. I år blev det tema röda glitterstjärnor och guld med vita ljus.

1a och 2a december.

Embellish Life//Marja

2 kommentarer:

Tigerblomma sa...

Kanonfina shakercards!

En liten butik sa...

Vilken underbar idé detta är - tänk att få en månad innan jul dokumenterad för barnen. Värt mycket! //Lotta