fredag 7 december 2012

Ett julkort i rosa!

Idag är det mitt första inlägg som inspiratör här hos En liten butik! Jag fick ett rejält kit av Lotta för några veckor sedan med helt underbara, inspirerande material. Dessutom fick jag flera utmaningar av Lotta så jag tänkte att det var lika bra att bocka av dem :-D

Idag blir det alltså ett julkort, för det var en av mina utmaningar. För mig som nästan uteslutande skapar julkort i traditionella julfärger eller blåa toner så var mitt rosa paket en ganska stor utmaning, men till slut så.... Vad tycker ni?


Här kommer en närbild på motivet som jag färglagt med Copics. Jag har stämplat med en snöstjärna runt motivet - det är en distressdyna i färgen "Victorian Velvet".


Här kommer en närbild på lite dekorationer.


Här är det mer dekorationer och du ser även den söta lilla vimpelraden. Pärlorna var vita från början men med Copics så behöver du inte oroa dig för att inte ha pärlor i rätt färg till ditt projekt - har du bara vita pärlor så kan du måla dem med dina Copics i rätt färg för att matcha.


Jag har använt följande material:
Papper: Echo Park - Everyday Eclectic Paper Pad, Glitz Paper Layers Hello Friend
Motiv: Privat men mini-varianten finns Mini Skate
Dekorationer: Blommorna är privata, charm ängel, Paper Garland Hello Friend, You Do Cotton Lace.

Hoppas ni får en härlig och kreativ fredag! Kram


5 kommentarer:

En liten butik sa...

Wow vilken underbar skridskoälva! Mycket fint julkort i rosa :) //Lotta

DeadUntilDark sa...

Jättefint julkort, och du färglägger verkligen heeelt fantastiskt!!

Monica =) sa...

Supercharmigt!
Kul när man använder lite oväntade färger, kanske blir det röd/gröna påskkort nästa år? =)

Monica =)

Hanna-Marie sa...

underbart linda! du är så himla duktig på att göra kort

Åsa/asamia sa...

Å vilket sött motiv och ditt kort är superfint med härligt färgglada papper.