torsdag 6 december 2012

Mitt grön-gula grattis.

Efter drygt 55 gjorda julkort hittills börjar jag tröttna på tomtar och änglar och annat juligt. Jag har helt enkelt tagit en liten minipaus i julkortsverkstaden.Det finns ju faktiskt människor som fyller år i december också. ;)

Detta kortet är gjort med härligt färgade papper från ett 6x6"block från Echo Park. Jag som oftast gör kort älskar när papperna kommer ut i detta mindre format. De brukar ofta lämpa sig bättre till kort eftersom mönsterna blir mycket mindre.
Man skulle kunna tro att jag sytt uppe och nere på kortet, men det är faktiskt färdigköpt girlang från Glitz som jag klistrat på. :)

Material:


2 kommentarer:

En liten butik sa...

Färgglatt och härligt kort - gillar girlangerna! //Lotta

Hanna-Marie sa...

mmmmm älskar turkost och gult tillsammans!