måndag 28 september 2015

"Höstdröm" Art Journal

Löven börjar singla ned från träden och landskapet runt mig skiftar mot gulrödorange! På ett vis älskar jag hösten - den höga klara luften som gör att man kan vara utomhus och jobba eller träna utan att bli för varm.

Idag visar jag en Art Journal sida som jag gjort inspirerad av höstens alla härliga färger.


Jag har använt mig av Dylusins paints och Glimmer Mists till bakgrunden. Har ni inte Glimmer Mists så fungerar det lika bra med annan mist - i butiken finns både de från Heidi Swapp & Mr Hueys i många härliga färger.



Lövet än utskriven bild som jag överfört till sidan med hjälp av Art Basics Gel (ni kan se hur jag gjort i videon nedan).


Tack för ni kikat förbi idag.

Material från En Liten Butik:

1 kommentar:

Monica =) sa...

Inspirerande att se i filmen hur din sida växer fram!
Vilka härligt intensiva höstfärger <3
Kram