onsdag 30 september 2015

ATC kort i två olika stilar

Jag älskar att göra ATC kort och oftast använder jag stämplar på mina kort, men idag tänkte jag visa er två helt olika kort set som jag gjort.



De här ATC korten är gjorda i mixed media stil. Jag har använt olika Dylusion färger bl.a genom en stencil för att täcka mitt akvarell papper. Sen har jag använt en ostduk, en die ( liknande) och fjärils diesen ( en liknande die) har jag stansat ut i papper som jag täckt med olika silks.


På de här ATC korten har jag stämplat och färglagt med copics. Jag har använt dessa stämplar från Lawn Fawn med tillhörande dies. Jag har även använt en rund dies och denna skulle vara fin.

Hoppas ni fick lite inspiration att göra ATC kort. Och vill nån få nåt av dessa kort av mig så är det bara att göra ett eget med tema cupcake så kan vi byta.

Ha en bra dag! //Cissi

Inga kommentarer: