fredag 14 juni 2013

Blått och vatten

Ni har väl inte missat att vi söker gästinspiratörer till En liten butik. Skapa efter temat blå, blå vindar och vatten.  Läs mer HÄR om hur du ska göra. Jag blev själv inspirerad av temat. Två färger med Pearl pigment, True blue och Turquoise. Drygt pulver som du blandar med vatten så får du din egen mist. Blandat i dessa flaskor.
Här hade jag gjort egna cirklar som blev en mask för att göra dessa vita cirklar. Liten rubons med text som finns lite diskret i en cirkel.



Har doodlat med svart penna och stämplat med en swirlstämpel, Lite mistad ostduk och snöre.



Kunde inte låta bli att använda lite av Liquitex-glass beads.



Några blingstenar, glitter och dekorationer från egen gömma.
Nu hoppas jag ni blir lite inspirerade och skickar in en ansökan.
Kram Katja

1 kommentar:

Mikaela sa...

alltid lika snyggt katja! jag skulle kollat på denna för kladdinspiration innan jag skapa min tolkning :)