torsdag 6 juni 2013

Blått & gult

Dagens tema blir inte helt överraskande blått & gult, nationaldagen till ära. Firar ni denna dag på något speciellt sätt? Vi brukar inte fira denna dag, men vi firar gärna att det är sommarväder genom att grilla och äta utomhus. Det har vi hunnit med ett antal gånger under maj månad. I fjol plockade vi fram utemöblerna i juli..

Skol- och förskoleavslutningar närmar sig och jag har gjort en stor somrig tag som nog kommer till en förskola nära mig inom kort.

Istället för att skriva de produkter jag använt mig av, har jag lagt in bilder istället. Klicka på bilden så kommer du rätt i webbshoppen. Shoppen har öppet, men inga ordrar kommer att skickas 7-22 juni.






Jag, och resten av ELB-teamet, önskar er alla en riktigt härlig nationaldag!

1 kommentar:

Monica =) sa...

Härligt somrig tag!
Funkar dessutom finfint till boken i hängmattan en soligt ledig dag =)

Kram Monica