onsdag 26 juni 2013

Aktivitetskort

Nu när sommarlovet är här kan det behövas något för att underhålla de små ibland. Jag har gjort en liten ask med kort som uppmanar till olika sorters aktivitet. Korten är väldigt enkelt dekorerade eftersom jag misstänker att de inte kommer att bli särskilt varligt hanterade. ;)


Jag glömde tydligen att lägga i korten i asken när jag scannade, men ni får tänka er dem i istället.


På baksidan av korten står en enkel lite uppmaning, oftast behövs det inget avancerat för att göra barnen nöjda.



Om man som jag har en snart fyraårig liten tjej så kan det hända att hon vill ha alla kort upplästa på en gång och sedan säger "Mamma, jag vill att du gör fler kort nu!" ;)

Material
Gul cardstock
My Mind´s Eye my girl 6x6
My mind´s Eye red turquoise tape set
My mind´s Eye My Girl brads
My Mind´s Eye my girl dot
Crochet mix storpack
YouDo Background Playful
YouDo background shabby
Glitz Giant roller doodles arrows
DistressInk

2 kommentarer:

En liten butik sa...

Du är allt bra fiffig du! Så fina hoppas de kommer att användas flitigt i sommar!!

Outi sa...

Jättefina kort! Härlig idé och en annorlunda present.
Kram, Outi