fredag 15 februari 2013

BröllopsLO, 070714.

Kärleksvecka hos En Liten Butik. Vad passar inte bättre än en LO på mig och min man när vi gifte oss?! Och där i magen låg Devin i vecka 27. Kärlek. Så mycket kärlek.

Denna layouten blev till på 10 minuter, måste vara något slags scraprekord för mig. Lade den i badkaret för att kunna kasta och stänka mist på. Sedan hittade jag ett stort gammalt tårtpapper jag tejpade på. En bit wellpapp. Gesso lite överallt (jag älskar verkligen gesso!). Pärlor, bling, blommor och så de fantastiska vingarna från Prima. Fotot har jag bearbetat med det härliga verktyget Distressing Tool (det som jag och mina vänner kallar för fotfil. :D).

Material:

2 kommentarer:

En liten butik sa...

Jo verkligen kärlek - det syns! Superfin LO!! //Lotta

Kicki sa...

Ah, SNYGGT!! Och vilken härligt motiv! ;)

Kram Kicki